
ΕΚΤΙΜΗΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
τουριστικών μονάδων
μικρών ή μεγάλων, σε όλη την Ελλάδα
Οι Μεθοδολογίες
Σημαντικοί παράγοντες προσδιορισμού της αξίας:
-
το μέγεθος της τοπικής τουριστικής αγοράς και το 'μερίδιο' της συγκεκριμένης επιχείρησης σε αυτήν
-
ο αριθμός ανταγωνιστών
-
οι προοπτικές της ζήτησης του συγκεκριμένου τουριστικού προϊόντος
-
η πιθανότητα εμφάνισης νέων ανταγωνιστών
-
τις ιδιαιτερότητες και προοπτικές ανάπτυξης της τοπικής τουριστικής αγοράς
Η αξία μίας επιχείρησης διερευνάται όταν:
-
ένας συνέταιρος ή μέτοχος επιθυμεί να εξαγοράσει τις συμμετοχές των λοιπόν συνεταίρων ή μετόχων
-
ένα άτομο ή μία επιχειρηματική οντότητα μελετά την συγχώνευση, πώληση ή απόκτηση
-
δικαστικές διεκδικήσεις, όπως διαφωνίες μετόχων, διασπάσεις και καταπατήσεις συμβολαίων, αξιώνοντας επίσημη μαρτυρία ειδικού σχετικά με την αξία της επιχείρησης
-
φόροι ακίνητης περιουσίας και κληροδοτημάτων, σε περίπτωση θανάτου του κατόχου των μετοχών ή του ιδιοκτήτη της επιχείρησης ή σε περίπτωση κληροδοτήματος μεριδίου σε οικογένεια ή φίλους
-
αφαίρεση περιουσίας από το κράτος προκαλώντας ζημία στην επιχείρηση
Γιατί χρειάζεται ένας ειδικός για την εκτίμηση σας;
Οι επιχειρήσεις είναι σαν τις νιφάδες χιονιού: δεν υπάρχουν δύο ακριβώς οι ίδιες. Η αποτίμηση της τουριστικής σας μονάδας δεν θα είναι ακριβώς όπως για μια άλλη, ανεξάρτητα από το πόσο παρόμοιες είναι οι δύο επιχειρήσεις. Συνεργαστείτε με έναν ειδικό στο θέμα αυτό για καλύτερα και ποιο αντικειμενικά αποτελέσματα!

Ο λόγος ύπαρξης των επιχειρήσεων είναι η πραγματοποίηση κέρδους. Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα παρατηρείται μια συνεχής αύξηση του Τουρισμού γεγονός που ωθεί επιχειρηματίες να κάνουν περισσότερες επενδύσεις πάνω σε αυτόν. Στόχος όλων των επιχειρήσεων είναι η μεγιστοποίηση κέρδους. Είναι όμως γνωστό ότι δεν είναι κάθε επένδυση επικερδής. Σε αυτό το σημείο η ορθή χρήση μεθόδων αποτίμησης φροντίζει ώστε να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος της αποτυχίας καθώς γίνεται γνώση της αξίας των επενδύσεων καθώς και οι παράγοντες που την καθορίζουν
